Skip to content
Listopad 23, 2012 / Primosz

Kiedy nie było Instagrama

Dziś chciałbym się podzielić z Wami zdjęciami które zrobiłem w 2010 roku kiedy postanowiłem ograniczyć liczbę zdjęć jakie robiłem przez używanie Prakticy zamiast lustrzanki. Używałem standardowego obiektywu 50mm oraz parę razy użyłem Fisheye 16mm. Muszę przyznać że ‚terapia’ pomogła i od czasu kiedy musiałem płacić 20zł za wywołanie filmu (wraz z skanami) zacząłem częściej planować ujęcie przed jego wykonaniem. Zdjęcia w tym poście były naprawdę minimalnie edytowane graficznie. Niestety/stety w aparacie brakowało jednej malutkiej śrubki i zanim ją zakleiłem wpadało tam światło i naświetlało mi film (kolorowy pasek z lewej strony na niektórych ujęciach).

Skomentuj

