Skip to content
Lipiec 15, 2012 / Primosz

Instagram? To da się lubić!

Mimo to że przez długi czas uznawałem zdjęcia robione telefonem za żart z Fotografii (przez duże „F”), ale wszystko się zmienia i doszło do tego że jestem zadowolonym użytkownikiem aplikacji Instagram. Wcześniej (zanim pojawiła się na Androida) używałem wielu podobnych ale wszystkie były baaardzo słabe – nie da się ukryć że Instagram dla Androida do 2-3 aktualizacji też taki był (brak Tilt-Shift, i liczne błędy). Niestety aplikacja ma jedną cechę której zapewne nigdy jej nie wybaczę… a mianowicie kadrowanie, osobiście bardzo lubię ostre kadrowanie (wąskie kardy) a to Instagramowe jest jego zaprzeczeniem… ale traktuje to jako wyzwanie bądź test cierpliwości. Nie mogę ukrywać że powodem dla którego ostatnio zacząłem używać Instagramu jest to że smartphone mam 99% czasu przy sobie a że jest sezon na zdjęcia i po prostu nie mam przy sobie często lustrzanki (albo nie mogę – koncerty itd.) a zdjęcia lubię robić więc… je robię tym czym mam a więc telefonem.

Także poniżej niektóre z moich  filtrowych wypocin, zachęcam do „followingowania” mnie na Instagramie (@tajchert), lub Twitterze (@tajchert).

