Skip to content
Kwiecień 25, 2012 / Primosz

Stany z Sofy

Jako że już dawno po wystawie (SOFA 2012) a obiecałem Wam podzielić się zdjęciami które na niej pokazałem więc o to i są. Niestety w tym roku nie udało się zdobyć żadnej nagrody ale zawsze jednak bardzo fajnie usłyszeć od mijanych ludzi „hej, widziałem Twoje fotki, są niezłe!”.  Zdjęcia poniżej nie są wszystkimi z wystawy, i pojedyncze mogły być już wcześnie na blogu – zapewne ciut inaczej obrobione bo pracowałem tym razem na oryginałach. Miło mi też się pochwalić że jedna z prac której tutaj akurat nie ma a była wystawiona (niestety średnio wygląda jak nie jest fullscreen – dlatego też jej nie wrzuciłem) została wydrukowana w dużym rozmiarze (120x80cm).

One Comment

Dodaj komentarz
  1. jaiameryka / Maj 14 2012 4:33 am

    Rewelacyjne fotografie!!

Skomentuj

