Skip to content
Lipiec 18, 2011 / Primosz

Poniedziałek… co oznacza że czas na zdjęcia z tego weekendu!

Chyba jeden z bardziej wieczorowych weekendów ostatniego czasu, działo się i to wiele, przede wszystkim za sprawą mikro.art festiwal. Osobiście udało mi się być na „Rap History Warsaw”, „Corbusier DISCO” czyli projektory+brama budynku = ciekawe, niestety miałem wrażenie że możliwości budynku oraz samego pomysłu nie zostały w pełni wykorzystane. Niestety noc (>22:00) oraz duże kontrasty z projektorami skutecznie uniemożliwiły zrobienie jakis ciekawszych zdjęć samej projekcji – jest za to jedno organizatorów z projektorem. Następny dzień był nie mniej ciekawy ponieważ byłem na w parku przy ul. Browarnej (jo-jo, oraz freesbie), „Blaszanym podwórku ” z micro art’em które to wydarzenie jak i „Budyń na dachu” było po prostu super! Naprawdę mimo że przyszedłem głównie dla zdjęć świetnie się bawiłem (nie tylko ja). Oby więcej taki „niecodziennych” eventów! Są też  trzy zdjęcia z okolicy Centrum Nauki Kopernik – bardzo fajne i „fotograficzne” miejsce nad Wisłą, niestety równie popularne. Zdjęcia jak zawsze ukażą się w więcej niz jednym poście – ze względu że staram się możliwie szybko i regularnie publikować fotografie.

 

One Comment

Dodaj komentarz
  1. chujowa / Wrz 28 2011 7:54 am

    zdjęcia mi się podobają

Skomentuj

